Često postavljena pitanja

1. Kako mogu izvršiti porudžbinu?

Da biste izvršili porudžbinu, odaberite proizvode koje želite kupiti, dodajte ih u korpu ili putem dugmeta "Kupi odmah" pređite na checkout sekciju i potom sledite upute za informacije o isporuci i plaćanju.

2. Da li mogu plaćati na rate?

Da, pod sljedećim uslovima:

Do 6 rata karticama koje omogućavaju odabir broja rata prilikom kupovine: Banca Intesa -Visa Electron INSPIRE kartica 

Ako želite platiti svoju porudžbinu na rate, potrebno je da uradite sledeće:
Korak 1: Kao način plaćanja odaberite "Kartično plaćanje (CorvusPay)",
Korak 2: Kliknite na “Plati odmah”
Korak 3: Unesite podatke s kartice i odaberite broj rata (2-6 rata)
Korak 4: Kliknite na “PLATI”

3. Koliko traje dostava?

Trenutno, dostava traje 3-5 radnih dana. (Ažurirano 06.08.2024.)

4. Da li je moguće preuzeti porudžbinu u fizičkoj trgovini?

Nažalost, ne.

5. Da li moram kreirati korisnički nalog da bi se kreirala porudžbina?

Ne. Samom posetom na uspoloassn.rs već ste stekli sve uslove za izvršenje porudžbine.

6. Šta ukoliko mi se artikal ne svidi?

Da. Možete zameniti ili vratiti artikal.

  1. U slučaju da Vam veličina dostavljenog artikla ne odgovara, molimo da kontaktirate naš korisnički servis. Nakon dobijene potvrde, pozivamo Vas da posetite neku od naših maloprodajnih lokacija gde ćete moći izvršiti zamenu proizvoda isključivo za drugu veličinu istog artikla, uz priloženi račun.

Maloprodajne lokacije:
a) Beograd - TC Galerija, TC Ušće
b) Novi Sad - TC Promenada

2. Ukoliko želite da izvršite povraćaj artikala to možete uraditi ispunjavanjem formulara za povraćaj

Organizacija povraćaja artikala naš je zadatak. Vi spakujte artikal u ambalažu u kojoj je došao, a mi ćemo poslati brzu poštu za preuzimanje na Vašoj adresi.

Neposredno nakon prispeća artikla u skladište biće izvršen povrat sredstava na Vaš žiro račun, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema proizvoda.

Roba ne sme da bude korišćena, oštećena i mora da bude u originalnom pakovanju sa etiketama te mora biti iniciran nalog za povrat u roku od 15 dana od dana preuzimanja porudžbine.

7. Koji su načini plaćanja?

uspoloassn.rs vam omogućava kupovinu odabranih proizvoda plaćanjem na sledeće načine:

1. Plaćanje gotovinom po prijemu pošiljke:

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos porudžbine platite prilikom same dostave na navedenu adresu. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

2. Plaćanje karticama:

Jednokratno plaćanje: Kartice Visa, MasterCard i Maestro - svih banaka

Plaćanje na rate: Do 6 rata karticama koje omogućavaju odabir broja rata prilikom kupovine: Intesa Sanpaolo Banka - Visa Electron INSPIRE kartica

Ako želite platiti svoju porudžbinu na rate, potrebno je da uradite sledeće:
Korak 1: Kao način plaćanja odaberite "Kartično plaćanje (CorvusPay)"
Korak 2: Kliknite na “Plati odmah”
Korak 3: Unesite podatke sa kartice i odaberite broj rata (2-6 rata)
Korak 4: Kliknite na “PLATI”

8. Da li nudite popuste za veće porudžbine?

Nažalost, ne.

9. Kako mogu kontaktirati korisničku podršku?

Kako bismo Vam omogućili najbolje korisničko iskustvo na raspolaganju smo za sva Vaša pitanja putem sms, viber, whatsapp ili e-mail-a.

Broj telefona: +381 64 8246 678
E-mail: podrska@uspoloassn.rs

Nudimo Vam podršku 24/7 za bilo kakva pitanja ili upite.